Ще Блез Паскаль зазначав, що предмет
математики є таким серйозним, що зробити його цікавим не тільки можна, а й
треба. Тому на уроках математики
комп’ютер є доцільним засобом навчання і ефективним помічником у
вирішенні проблем викладання математики.
Відомо, що більшість
людей запам'ятовує 5% почутого і 20% побаченого. Одночасне використання аудіо- та відеоінформації
підвищує запам'ятовування до 40-50%. Це і є мотивацією для використанні ІКТ в навчально – виховному процесі.
Програма для
створення презентацій є універсальним видом наочності і може бути застосованою
у будь-якому класі на уроці будь-якого типу. Та найефективнішим, на мою думку,
є підготовка та використання презентацій на таких етапах вивчення математики:- на уроках вивчення нового матеріалу у вигляді
комп’ютерного діафільму з використанням елементів анімації
Питанням
стандартизації шкільної математичної освіти приділялось завжди чи не найбільше
уваги. Пригадаймо такі поняття як «обов’язкові результати навчання
математики», різнорівневі завдання з
математики по кожній паралелі, екзаменаційні завдання та завдання
державної підсумкової атестації з
математики для випускних класів, які з кожним роком модифікувались,
вдосконалювались. На сьогодні ми вже маємо «Державний стандарт базової і повної
середньої освіти» затверджений
постановою Кабінету Міністрів України від 14.01.02р. №24)