На уроках узагальнення і систематизації знань з теми
- у вигляді презентації у якій
розглядаються всі поняття, формули, співвідношення з теми, приведено матеріал з
історії розвитку даного поняття, міститься яскравий ілюстративний матеріал –
діаграми, схеми, ілюстрації, матеріали для контролю та самоконтролю знань.Учні
вже багато знають про питання, що розглядається, тому можуть цікаво розповісти
про нього.Такий матеріал доцільно використовувати демонструючи учням
презентацію з оптимальною на конкретному етапі роботи швидкістю, за потреби
повертаючись до деяких слайдів або повторюючи презентацію декілька разів. Систематичне використання комп’ютерних
презентацій на уроках знімає актуальне питання наочності з математики.(презентація
перетворення графіків функцій) . В своїй роботі
використовую метод проектів для того щоб
не тільки передавати учням суму знань,
а ще й навчити здобувати ці знання самостійно,застосовувати їх для розв’язання нових пізнавальних і практичних завдань, сприяти
формуванню в учнів комунікативних навичок; прищеплювати учням уміння
користуватися дослідницькими прийомами: збирання інформації, аналізу з різних
точок зору,висування гіпотез, уміння робити висновки. Разом з учнями розробили слідуючі проекти. Перший для учнів 5-х класів:Казкапро Єлисея та
Забаву та звичайні дроби,другий для учнів 8-го класу «А знання з геометрії виявляються корисними!» ,третій «Навіщо мені потрібні
системи рівнянь?» На уроці узагальнення і систематизації знань
з теми «Розв΄язування систем рівнянь» у 7 класі учнями була використана
презентація, створена у процесі розробки
проекта.(див. Презентація урок) Приймаємо участь у конкурсах анімацій
.Так разом з учнями була створена презентація «Один цікавий спосіб
розв’язування задач на змішування»,яка дозволила учням 9 класів опанувати різні
способи розв’язування текстових задач , побачити межпредметні звязки з фізикою та хімією, історією. Наші
учні приймають участь у міському конкурсі «Студія геометричних ідей»,де
обовязковим є захист роботи у вигляді презентації.Роботи «Чарівний світ
симерії»(2010 р.), «Загадковий світ геометричних ілюзій»(2011 р.) «Піраміди»(2012
р.) визнані одними з найкращих. Була зроблена спроба розвінчати міф про те, що в математиці немає магічної
привабливості, а також вивчити вплив законів геометрії на сприйняття краси й
гармонії в світі. Сучасний урок неможливий без диференціації
та індивідуального підходу до можливостей кожного учня. Результатом цього є
всебічна «озброєність» учителя дидактичним матеріалом із завданнями різних
рівнів складності. Тестові завдання дають можливість діагностики знань учнів(
презентація тест).Повноцінне
використання ІКТ на уроках не можливе без уміння працювати в мережі Інтернет.
Звичайно, займаюсь пошуком необхідної інформації, працюю над створенним
власним
блогом,сайтом який дасть можливість впроваджувати
дистанційну освіту. (презентація сайту,блога)
Завдяки такій системі
роботи підвищується інтерес до предмета;зростає мотивація навчання;
підвищується рівень знань;учні проявляють творчість та гнучкість
мислення;збільшилася кількість учнів, які працюють над дослідницькими роботами
з математичних дисциплін. Отже, використання
інформаційно-комунікаційних технологій на
уроках математики сприяють активізації навчально-пізнавальної діяльності
учнів, швидкому та ефективному засвоєнню ними навчального матеріалу, формуванню
ключових компетенцій школяра.
|