Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
Каталог файлів
У категорії матеріалів: 8 Показано матеріалів: 1-8 |
|
Сортувати по:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Завантаженням ·
Переглядам
Районний конкурс творчих анімаційних робіт з математики проводиться з метою сприяння впровадженню комп'ютерних технологій на уроках математики, максимального розкриття індивідуальних здібностей учнів, розвиток їх творчості і фантазії, формування основ інформаційної культури, та розкриття прикладного спрямування математичної науки.
|
Мета Конкурсу: підвищення ефективності впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в навчально-виховний процес навчальнихзакладів району, виявлення та поширення перспективного досвіду щодо використання медіа - технологій в освітньому процесі. Представлення позитивного іміджу інформації про досягнення учнів та педагогічного колективу при викладанні математики в закладі освіти.
|
|
21 лютого 2014 року о 14.00 на базі Криворізької загальноосвітньої школи № 41 відбудеться районний конкурс сайтів методичних об’єднань та педагогів
|
|
Конкурс-захист
проводиться на базі Криворізького Жовтневого ліцею 27 січня 2014 р
|
|
Конкурс проводиться 27.02.2014 року на базі КСШ№74
|
У 2014 році на базі Криворізької гімназії № 49 Жовтневого району вчетверте буде проведено міський інтелектуальний конкурс творчо-пошукових робіт з геометрії «Студія геометричних ідей».
|
Конкурс проводиться в два етапи: І етап – заочний 24 березня 2014 року о 10:00 на базі Криворізької загальноосвітньої школи №21. ІІ етап – очний 02 квітня 2013 року на базі загальноосвітніх навчальних закладів району. Захист учасниками власних уроків з демонстрацією конкурсних матеріалів їх практичного використання (фрагменти уроку до 20 хвилин). До участі допускаються лише переможці І етапу.
|
Кабінет математики - це класна кімната закладу зі створеним навчальним середовищем, оснащений сучасними засобами навчання та шкільним обладнанням. Основна мета полягає у забезпеченні оптимальних умов для організації навчально-виховного процесу та реалізації завдань відносно до Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти.
|
|
|