Процес інформатизації, що охопив сьогодні всі сторони життя сучасного суспільства, має кілька пріоритетних напрямків, до яких, безумовно, слід віднести інформатизацію освіти. Вона є першоосновою глобальної раціоналізації інтелектуальної діяльності людини за рахунок використання інформаційно-комунікаційних технологій
Сьогодні впровадження комп'ютерних технологій в навчальний процес є невід'ємною частиною шкільного навчання. Загальновизнано, що використання комп'ютерних технологій в освіті неминуче, оскільки істотно підвищується ефективність навчання та якість формування знань і умінь. Застосування комп'ютерних програмних засобів на уроках математики дозволяє вчителю не тільки урізноманітнити традиційні форми навчання, але і вирішувати найрізноманітніші завдання: помітно підвищити наочність навчання, забезпечити його диференціацію, полегшити контроль знань учнів, підвищити інтерес до предмета, пізнавальну активність школярів.
КНВК № 35 "Імпульс" Лось Н. М. Ще Блез Паскаль зазначав, що предмет математики є таким серйозним, що зробити його цікавим не тільки можна, а й треба. Тому на уроках математики комп’ютер є доцільним засобом навчання і ефективним помічником у вирішенні проблем викладання математики
Пропорція, золотий перетин
Сьогодні життя висунуло суспільний запит на
виховання творчої особистості, здатної на відміну людини – виконавця,
самостійно мислити, дискутувати, доводити і відстоювати свою думку, вільно
висловлюватися, впроваджувати оригінальні ідеї, приймати сміливі, нестандартні
рішення.
І
саме життя поставило перед вчителем задачу знайти шлях до кожного учня,
створити умови для розвитку його
здібностей, вивести кожного на той рівень досягнень, на який він здатний.
Процес навчання, який регламентується навчальними програмами, вимогами
до знань учнів є основою для формування відповідних сьогоденню якостей
учня за умови підбору доцільних методів навчання та поєднання їх з активними
технологіями.