Сьогодні життя висунуло суспільний запит на
виховання творчої особистості, здатної на відміну людини – виконавця,
самостійно мислити, дискутувати, доводити і відстоювати свою думку, вільно
висловлюватися, впроваджувати оригінальні ідеї, приймати сміливі, нестандартні
рішення.
І
саме життя поставило перед вчителем задачу знайти шлях до кожного учня,
створити умови для розвитку його
здібностей, вивести кожного на той рівень досягнень, на який він здатний.
Процес навчання, який регламентується навчальними програмами, вимогами
до знань учнів є основою для формування відповідних сьогоденню якостей
учня за умови підбору доцільних методів навчання та поєднання їх з активними
технологіями.
Ще Блез Паскаль зазначав, що предмет
математики є таким серйозним, що зробити його цікавим не тільки можна, а й
треба. Тому на уроках математики
комп’ютер є доцільним засобом навчання і ефективним помічником у
вирішенні проблем викладання математики.
Відомо, що більшість
людей запам'ятовує 5% почутого і 20% побаченого. Одночасне використання аудіо- та відеоінформації
підвищує запам'ятовування до 40-50%. Це і є мотивацією для використанні ІКТ в навчально – виховному процесі.
Програма для
створення презентацій є універсальним видом наочності і може бути застосованою
у будь-якому класі на уроці будь-якого типу. Та найефективнішим, на мою думку,
є підготовка та використання презентацій на таких етапах вивчення математики:- на уроках вивчення нового матеріалу у вигляді
комп’ютерного діафільму з використанням елементів анімації
Питанням
стандартизації шкільної математичної освіти приділялось завжди чи не найбільше
уваги. Пригадаймо такі поняття як «обов’язкові результати навчання
математики», різнорівневі завдання з
математики по кожній паралелі, екзаменаційні завдання та завдання
державної підсумкової атестації з
математики для випускних класів, які з кожним роком модифікувались,
вдосконалювались. На сьогодні ми вже маємо «Державний стандарт базової і повної
середньої освіти» затверджений
постановою Кабінету Міністрів України від 14.01.02р. №24)