П`ятниця, 03.05.2024, 08:35
Вітаю Вас Гість | RSS


Міні-чат
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 99
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Вісті з методичних підрозділув РМО » Прогресивний педагогічний досвід

Впровадження розвивальних методик та створення ситуації успіху під час викладання математики для розвитку креативного потенціалу учнів
18.02.2014, 07:54
Тема: Розв’язування ірраціональних рівнянь, нерівностей, систем. Мета: навчальна: продовжити формувати вміння та навички розв’язувати ірраціональні рівняння, нерівності, системи ірраціональних рівнянь; виховна: виховувати активність та наполегливість у навчанні; розвиваюча: розвивати логічне мислення, самостійність. Тип уроку: формування вмінь і навичок. Хід уроку Вступне слово вчителя: Разом з математичними знаннями, які ви отримуєте на уроках математики, вам, учням економічного класу, як і будь-якій сучасній людині, важливі також економічні знання. Цей урок математики, тема якого записана на дошці, допоможе вам не тільки краще навчитися розв’язувати ірраціональні рівняння, нерівності та системи, але й допоможе краще засвоїти деякі економічні терміни. Для цього у нас буде працювати довідкове бюро. На ринку послуг по розв’язанню ірраціональних рівнянь, нерівностей та систем будуть працювати конкуруючі фірми, кожна з яких має свого керівника (кожен керівник представляє свою команду). Кожний керівник повинен отримати ліцензію на розв’язування ірраціональних рівнянь, нерівностей та систем. Довідкове бюро (на екран проектується): Ліцензія – дозвіл, що видається компетентними державними органами на здійснення деяких видів діяльності. Для отримання такої ліцензії кожен керівник фірми повинен продемонструвати свої вміння розв’язувати системи ірраціональних рівнянь. (49;32) (1;2) (25;9) (125;16) (Кожен капітан команди працює біля дошки) А в цей час, ви, як майбутні працівники фірми також повинні продемонструвати своє право займатися цим видом діяльності. Вам пропонується завдання для усного розв’язування: Підведемо проміжний підсумок. Завдання на дошці розв’язані вірно, ви також впоралися зі своєю роботою. Тому кожна фірма отримує ліцензію і право в подальшому займатися такою діяльністю як розв’язування ірраціональних рівнянь, нерівностей та систем. Для здійснення комерційної діяльності кожна фірма повинна мати певну кількість валюти. Довідкове бюро (на екран проектується): Валюта – грошова одиниця країни (гривня – валюта України, долар – валюта США, євро – валюта Німеччини). Ми розв’язуємо завдання, які пов’язані з коренями n-го степеня, корені в математиці називаються радикалами, тому наша валюта також буде мати назву РАДИКАЛИ. За виконану роботу у дошки керівники фірми отримують по 7 , за кожну правильну усну відповідь по 1 радикалу. Отже, у кожній фірмі вже є статутний фонд. Слово всезнаючому довідковому бюро. Довідкове бюро (на екран проектується): Статутний фонд – сума вкладів учасників, призначена для забезпечення діяльності підприємства. Маючи певний капітал кожна фірма здійснює свою роботу по розв’язуванню ірраціональних рівнянь, нерівностей, систем. Для цього пропоную закупити для своєї діяльності запропоновані завдання, розв’язати їх і одержати відповідний прибуток. Якщо вам не вистачає своїх грошей, ви маєте право взяти в банку кредит. Довідкове бюро (на екран проектується): Кредит – надання позичальникові коштів у грошовій або інших формах на встановлений строк під визначений відсоток. РівнянняЦінаПрибуток
4 7
5 6
4 7
5 6
3 8
3 8

Невідомий спонсор, який зацікавився в процвітанні справи розв’язування ірраціональних рівнянь, нерівностей та систем, запропонував кожній фірмі спонсорську допомогу в розмірі 4 . Отже, кожна фірма має все необхідне для виконання своєї роботи. По закінченню роботи прошу надати звітність для здійснення аудиту. Довідкове бюро (на екран проектується): Аудит – послуги з метою перевірки фінансової звітності і правильності відображення у ній результатів фінансово-господарської діяльності. Підведемо підсумки. Який прибуток отримала від своєї діяльності кожна фірма? Отже, сьогодні на уроці ви мали змогу удосконалити свої вміння та навички розв’язування ірраціональних рівнянь, нерівностей та систем, але й краще засвоїти такі економічні терміни, як ліцензія, валюта, статутний фонд, кредит, аудит. Видатний вчений Ян Амос Каменський, який жив в 17ст., і який вважається засновником педагогічної науки писав: «Вважай нещасним той день, або той час, коли ти не додав що-небудь до своєї освіти». З огляду на це, нехай в вашому житті буде якомога менше нещасних днів і якомога більше щасливих.
Категорія: Прогресивний педагогічний досвід | Додав: kucherenko
Переглядів: 439 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу
Хмаринка тегів
Пошук
Друзі сайту