Пропонована розробка «Бенефіс Показникової функції. Проект «Застосування показникової функції в природничих науках» містить в собі опис роботи над проектом, детальний конспект уроку, презентацію до нього та додатки, які складаються з листа самоконтролю, тестової та самостійної роботи та невеликих публікацій кожної з творчих груп учнів, що висвітлюють значимість показникової функції для біології, фізики, географії, економіки. Конспект уроку містить систему усних вправ для повторення теоретичного матеріалу, завдання для відпрацювання вмінь і навичок (кожна творча група для уроку підготувала завдання на складання формули та побудову графіка, а також задачу, що ілюструє зв'язок математики з реальним життям), завдання для контролю знань учнів та рефлексії. Учням пропонується диференційована самостійна робота з можливістю вибору форми роботи (тести або самостійна робота). Лист самоконтролю стимулює учнів до самостійності, інтелектуального розвитку, вчить оцінювати свої досягнення на кожному етапі роботи. В процесі роботи над проектом учні розширили свої знання про показникову функцію, підвищили свою математичну та соціальну компетентність, побачили зв'язок між математикою та оточуючим світом і природничими науками. Вони вчились поєднувати інформацію з різних джерел, висловлювати та аргументувати свою думку. Учні удосконалювали вміння користуватись інформаційними технологіями, робити презентації та захищати їх. Вони вчились бути відповідальними та толерантними. Учні зрозуміли, що яку б професію і вид діяльності вони не обрали, їм завжди і усюди знадобляться знання з математики, тому що Природа розмовляє з Людиною мовою математики.