У Саксаганському районі на рівні РМО було запроваджено безліч теоретичних та практичних заходів із впровадження Державного стандарту початкової та базової загальної середньої освіти в навчально-виховний процес ЗНЗ району, вироблено методичні рекомендації щодо питання переходу загальноосвітніх навчальних закладів на нові Типові навчальні плани та Державний стандарт базової і повної середньої освіти в різних галузях. Тому, на мою думку, вчителі району утруднень в реалізації нового Державного стандарту не мають. А щодо недостатнього матеріально-технічного забезпечення кабінетів згодна з колегами.
У роботі застосовую навчальні, індивідуальні та групові творчі проекти, спрямовані на самостійну діяльність учнів – індивідуальну, парну чи групову та науково-дослідну. На меті маю покласти в основу навчання компетентнісний підхід, відповідно до якого кінцевим результатом навчання інформатики є сформовані на основі здобутих знань, вмінь і навичок, досвіду навчальної тажиттєвої діяльності, вироблених ціннісних орієнтацій, позитивної мотивації предметна ІКТ-компетентність та ключові компетентності, зокрема інформаційно-комунікаційна, навчальна, комунікативна, математична, соціальна, громадянська, здоров’язбережувальна.